Yoga Seansları


Yoga Ders Akış

Yoga dersi bazıları için terapi, bazıları için spor, bazıları için kişisel gelişim yöntemi olarak işlev görebilir. Kişinin ihtiyacı ne ise o gerçekleşir. Diğer yöntemlere göre yoga yaparak daha hızlı ve dengeli bir gelişim süreci yaşandığına dair deneyimler vardır.

Özel Yoga Dersi

Özel Yoga Dersi

Yeni başlayanlar için en az 3 aylık yoga uygulaması tavsiye edilir. Fakat bazen kişi tek seansta bile önemli etkiler alabilir. Özellikle zihinsel, psikolojik sorunlara çözüm gelebilir.

Seans yoganın en önemli bölümü olan nefes çalışması ile başlar. Gündelik hayatta nefesimizin farkına varma fırsatı yakalayamamış olabiliriz. Yoga uygulamasında nefesin farkına varıp doğru kullanmayı öğreniriz. Hareketler her zaman nefesle eş zamanlı akar. Diyafram ve göğüs nefesi çalışılarak akciğerler seansa hazır hale getirilir.

Grup Yoga Dersi

Grup Yoga Dersi

İkinci aşama “asana” denilen duruşlar ve hareket dizileridir.

Sabah yapılan bir seansta güneşe selam serisi ile fiziksel gücü aktive ederek güne daha zinde başlamak hedeflenir.

Yoga seansında diğer bir bölüm meditasyondur. Meditasyon anda olabilmeyi sağlamak için yapılır. İçe yöneltilen derin bir bakışla, olan ne ise o gözlemlenir. Odak içe yöneldikçe derinde olan tortular yüzeye çıkarak zihinsel arınma başlar. Böylece kişi için faydalı olan gerçek bilgiye ve çözüme ulaşmak kolaylaşır.

Hamile İçin Yoga Dersi

Hamile İçin Yoga Dersi

Son bölüm “şavasana” denilen derin gevşeme bölümüdür. Bu bölümde yapılan uygulamanın meyvası toplanır.

Sırtüstü yatış pozisyonunda tüm vücut gevşetilir. Her şeyi bırakma hali araştırılır.  Böylece zihin sakinleşir ve ruhsal rahatlamaya erişilir.

Burada uygulanan birkaç gevşeme tekniğinden sonra kişi kendi haline bırakılır.

Hamile İçin Yoga Dersi

Hamile İçin Yoga Dersi

Yoga seansına katılmak için formu doldurun.

Adınız (gerekli)

Epostanız (gerekli)

Konu

Seans Tipi Seçin

İletiniz

Paylaş: